sâmbătă, 17 aprilie 2010

Radu Mazăre: Discuţia dintre Voicu şi frate-miu a fost înregistrată la cârciumă

Edilul Constanţei a declarat că înregistrările ale căror stenograme apar în presă şi ale căror protagonişti sunt Alexandru Mazare şi senatorul PSD Cătălin Voicu au fost făcute la cârciumă. Radu Mazăre a criticat statul că "dă bani ca să înregistreze conversaţii de cafenea ale unor senatori".


Primarul Constanţei, Radu Mazăre a declarat la Realitatea TV că înregistrările cu Alexandru Mazăre şi Cătălin Voicu au fost făcute "la cârciumă". Mazăre nu a ştiut să spună şi cine a făcut înregistrările. "Ştiu că au fost înregistrate la cârciumă. Nu ştiu de cine. Probabil de serviciile speciale, că altcineva nu avea cine şi să le şi folosească".

Radu Mazăre a acuzat statul român că "dă bani ca să înregistreze conversaţii de cafenea ale unor senatori".

"Mă intrigă faptul că în perioada asta în care românii mor de foame şi grevele sunt aproape să se işte în toată ţara şi riscăm să luăm urma grecilor, statul român şi Băsescu dau un miliard de euro pe servicii speciale. Statul dă bani ca să înregistreze conversaţii de cafenea ale unor senatori. Unul care se lăuda, altul care aproba. (...) Un miliard de euro se duc la serviciile speciale ca să ne înregistreze pe noi, toţi inamicii politici ai lui Băsescu în diverse locuri", a spus Mazăre.

Întrebat dacă îl consideră vinovat pe senatorul Voicu după ce a citit din stenograme, Mazăre a spus că "domnul Cătălin Voicu putea să fie matol sau putea să se laude". "A fost o discuţie de cârciumă. (...) Cătălin Voicu se lăuda, din câte am citit eu, iar frate-miu zicea şi el de complezenţă: da, da". Întrebat dacă îl consideră vinovat pe fratele său, Radu Mazăre a răspuns: "Ce vină să-i găsesc eu, dom'le? Că stătea de vorbă la o cârciumă? Toţi politiceinii şi toţi românii se laudă. Se laudă în faţa nevestelor, în faţa colegilor. Mare lucru, au stat de vorbă într-un restaurant. Altele sunt problemele României".

"L-au chemat pe frate-miu să spună că a vorbit cu mine să-l susţinem pe Voicu să ajungă ministru. Păi noi eram în opoziţie. Aştia erau doi senatori amărâţi de opoziţie. Cum să ajungă ala ministru din opoziţie? (...) Ce ştie el (Alexandru Mazăre n. red.) şi ce mi-a spus mie că i-ar fi promis lui Voicu sprijin, să ajungă Voicu ministru dacă face nu ştiu ce şi nu ştiu cum. Lucru pe care nici nu-l regăsiţi în stenograme. Într-adevăr, noi, acum un an şi jumătate, eu personal am votat ca să iasă Voicu ministru de Interne în contradicţie cu Oprea, pentru că ştiam că Oprea este vândut lui Băsescu. Şi s-a şi demonstrat, o jitie vândută lui Băsescu. Şi atunci între cei doi, l-am susţinut pe Voicu. (...) Voicu nici nu avea în ce să intervină, căci dosarul meu era pe rol, nici nu s-a citit încă acuzarea. Se amână de un an şi ceva", a mai spus Mazăre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu