marți, 20 aprilie 2010

Corneliu Vadim Tudor: "Numitorul comun al lui Dragomir şi Gigi Becali sunt eu!"

Preşedinte al PRM-ului şi stelist declarat, Vadim e sigur că ar putea să-i împace pe cei doi foşti buni prieteni, acum duşmani, Gigi Becali şi Dumitru Dragomir. Ambii au avut legături pe linie de partid cu "Tribunul".

"Nu ştiu de ce s-au luat, dar eu ştiu că lumea vrea spectacol în arena de joc, nu în federaţie. Eu ţin la amândoi, sunt oameni care au investit în fotbalul românesc şi o parte dintre succesele din ultimii 10-20 de ani li se datorează şi lor. Numitorul comun al lui Dragomir şi Gigi Becali sunt eu. Pe Dragomir l-am făcut deputat opt ani, iar pe Gigi l-am făcut europarlamentar cinci ani. Probabil că o să mă întâlnesc cu ei şi să văd de ce s-au luat. O să încerc să fac pace între nişte prieteni comuni.Sunt orgolii prea mari şi lumea nu vrea aşa ceva. O să încerc să fac pace între ei, de suferit are fotbalul românesc. Gigi Becali este un copil mare şi o să-l mai trag eu de urechi din când în cand, dacă mai greşeşte. Gigi şi Mitică au un fond sufletesc bun, sigur se vor împăca. Dacă s-au certat pe boala lui Mitică Dragomir, de care a suferit şi Carol al II-lea, eu spun să facem aşa ceva: să-l facem pe Dragomir rege sub titulatura de Dragomir I", a declarat Corneliu Vadim Tudor, la GSPTV.

Gigi Becali a lansat recent o tentativă de a-l demite pe Dragomir de la şefia LPF. Patronul Stelei a declarat că strânge semnături pentru organizarea unei Adunări Generale a LPF-ului, în cadrul căreia să se discute şi înlocuirea lui Dragomir. În replică, Dragomir a anunţat că a trimis la DNA actele de constituire a Stelei 2003, când Becali a preluat echipa din Ghencea, iar oficialul LPF susţine că tranzacţia de atunci nu ar fi fost regulamentară. În plus, Dragomir vorbeşte şi despre o posibilă redeschidere a cazului Valiza, care ar putea să aducă retorgradarea Stelei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu