marți, 20 aprilie 2010

Becali il acuza pe Dragomir ca se baga peste comisii

Finantatorul FC Steaua, Gigi Becali, a sugerat, joi, ca deciziile comisiilor LPF sunt luate de presedintele Ligii, Dumitru Dragomir, ca nu mai vorbeste cu acesta de doua saptamâni, între ei fiind o "cearta tacita", si ca regreta faptul ca litigiile nu se mai judeca sub jurisdictia FRF.

"Eu vorbesc aici de Comisii, care stim cum sunt ghidonate, suta la suta, la milimetru, de el (n.r. - presedintele LPF, Dumitru Dragomir), tot ce zice el. Îi comanda de merg ca pe sârma. Spuneam de Mircea Sandu când era si acum am cazut din lac în put. Ca Mircea Sandu se mai baga, dar nu chiar asa . Acum e ordin, nu sufla unul. Ce e asta? N-am mai vorbit, ce sa mai vorbesc cu el? Într-un fel, tacit, suntem certati. Eu l-am atentionat acum doua saptamâni: «Bai Mitica, nu te juca cu asta». A început sa tipe. Eu îl cunosc când tipa. Daca vorbea blând, îl credeam, dar când a început sa tipe, asta e talentul lui. El vrea sa ajunga cazul la TAS, dar cu 3-0 la masa verde. Eu vreau sa fie rezultatul asa, dupa aia sa dea TAS-ul, sa se duca Marian Iancu acolo", a spus Gigi Becali.

Becali regreta ca a avut încredere în presedintele LPF, Dumitru Dragomir, când acesta a numit membrii comisiilor . "L-am lasat pe el sa puna comisiile, am avut încredere. Ne-a spus ca lui îi place dreptatea, ca sa avem grija ca ajungem cu totii la puscarie. Si pe urma, dupa ce s-a învechit, s-a crezut ca iar ne stapâneste si ne comanda el. Nu se poate asa ceva. N-am nimic cu el, nu vreau sa ma cert, dar am cazut din lac în put, le-am luat de la Federatie ca sa le ducem la Liga. Vai de capul meu. El are mai mare talent sa-i conduca. Are un talent sa-i manipuleze...", a mai spus el.

Finantatorul stelist îsi doreste ca rezultatul meciului Rapid - Timisoara sa ramâna cel din teren atunci când cazul "Varga-Balan" va ajunge la TAS. "Eu nu-i sustin pe rapidisti, ci pe mine si dreptatea. Asta vrem, sa spuna Lausanne-ul, sa lasi tu (n.r. - presedintele LPF, Dumitru Dragomir) comisiile în pace, sa nu te bagi tu si sa ramâna omologat rezultatul asta. El le spune la comisii, fac aia tot ce zice el. Eu stiu mai multe lucruri pe care nu vreau sa le spun. Nu vreau sa ma cert cu lumea. A mai luat el pe la comisii niste decizii cu care eu am fost de acord. Sunt de acord cu ce a facut. E foarte bine ca a ajutat niste oameni, nu ma deranjeaza, e vorba de suspendari si amenzi, dar aia n-au facut de capul lor", a dezvaluit Becali.

Gigi Becali a mai spus ca nu are nimic împotriva presedintelui FC Timisoara, Marian Iancu. "Eu n-am nimic cu Timisoara. Si eu daca eram, tot la fel faceam. Eu n-am vrut «Bricheta»? Si nu pot sa spun acum «Domne, nu e moral». Pai cu «Bricheta» a fost moral? Am si vorbit cu Iancu si l-am felicitat si i-am spus ca asa as fi facut si eu. Nimeni nu zice «Ia-mi Doamne», ci «Da-mi Doamne». Dar Doamne trebuie sa dea cum e drept", a concluzionat Becali.

Comisia de Recurs din cadrul Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) a respins, miercuri, ca neîntemeiat memoriul gruparii Rapid împotriva hotarârii Comisiei pentru Solutionarea Litigiilor în cazul jucatorilor Dacian Varga si Tiberiu Balan. Cazul va reveni la Comisia de Disciplina a LPF, care îl va analiza în cadrul unei sedinte, vineri, la ora 17.00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu