sâmbătă, 17 aprilie 2010

Gigi Becali: "Mitică, m-ai învins!"

Gigi Becali s-a recunoscut învins de preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, dar acuză îl în continuare pe oficialul Ligii că l-a învins prin metode "şmechereşti".

"Ei au vrut să nu fiu eu prezent la Adunarea Generală şi au reuşit. Nu ai ce să faci. Asta este România, nu ai ce face. M-a dovedit, jos pălăria şi gata. Mai poţi să zici ceva? Eu zic jos pălăria nea Mitică. Nu pe mine m-a dovedit. Mitică a dovedit că are bărbăţie, că e bărbat, că e şmecher, că are tupeu şi obrăznicie. Cu asta a cîştigat. A instaurat un sistem care nu-i iese din cuvînt. Zilele astea am văzut multă găinăreală. Sînt dezamăgit, una am vorbit cu patronii de cluburi şi alta au făcut. Din 18 cluburi, cu 12 am vorbit cu ei şi mi-au promis «dom'le îl dăm afară, cutare, cutare» şi cînd să semneze la convocator au zis «da dom'le». Votează, dar le e frică să semneze.

E posibil aşa ceva, 14 inşi să voteze să-l dea afară dar nu semnează. Singurul bărbat adevărat a fost Bucşaru şi unul la care nu mă aşteptam, Pinalti. E posibil aşa ceva? Papagali, asta sunt. Mie nu au ce să-mi facă, pentru că eu nu mai sunt acţionar. M-am retras ca să nu afecteze clubul. Cu Mitică Dragomir nu se poate lupta nimeni. Cu o persoană care nu respectă legile lui Dumnezeu, legile omeneşti şi legile golăniei, nu ai ce să faci. Şi ţine sabia puterii, pentru că noi i-am dat-o. M-a dovedit Mitică", a spus Becali.

Becali a încercat să-l debarce pe Dragomir din fruntea Ligii, din cauză că a considerat că acesta a fost omul care a determinat decizia Comisiei de Disciplină de a da un verdict favorabil Timişoarei, în cazul Varga-Bălan.

Finanţatorul Stelei avea nevoie de încă cinci cluburi care să-l sprijine şi să ceară convocarea unei Adunări Generale a LPF în care să se discute schimbarea preşedintelui, iar pentru debarcarea efectivă a lui Dragomir de la cârma ligii ar fi fost nevoie de votul a 10 cluburi. Becali a avut însă surpriza să constate că Dragomir are încă sprijinul majorităţii cluburilor. În plus, Comisia de Disciplină a LPF l-a suspendat pe Becali timp de şase luni, aşa că latifundiarul nu ar fi putut fi prezent la eventuala lovitură de palat care s-ar fi pus la cale în cadrul Adunării Generale. După decizia Comisiei de Disciplină, Becali a replicat şi el, în sensul că susţine că nu poate fi amendat, pentru că a făcut declaraţiile doar din punctul de vedere al unui suporter şi că nu mai are nicio legătură cu clubul Steaua, deci nu poate fi amendat sau suspendat.

Finanţatorul FC Steaua, Gigi Becali, a fost suspendat miercuri de Comisia de Disciplină a Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) pe o perioadă de şase luni şi a primit o amendă în valoare de 150.000 de lei, pentru declaraţii jignitoare la adresa managerului general al FC Dinamo, Florin Prunea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu