sâmbătă, 17 aprilie 2010

Judecător la Înalta Curte către Căşuneanu: Vă jur pe nepoţii mei că am făcut tot ce se putea

Într-o convorbire telefonică prezentă în dosarul Voicu de la DNA, obţinut de HotNews, judecătorul Florin Costiniu deplânge în faţa omului de afaceri Costel Căşuneanu soluţia „nedreaptă” dată de Curtea de Apel Bucureşti într-un proces în care o firmă a acestuia ar fi pierdut o licitaţie de drumuri. Asta deşi, Costiniu s-ar fi asigurat că totul va fi bine.


Căşuneanu Costel: Bună seara, am onoarea, să trăiţi!

Costiniu Florin: Domnu'...îmi pare rău că trebuie să nu vă dau o veste bună. Dar după ce s-a ....în fond, după casare s-a menţinut soluţia de la Curtea de Apel. Vreau să vă spun că mie-mi, îmi tremură nu numai vocea, îmi tremura mâinile de...nervi şi de indignare pentru ce s-a întâmplat. Credeţi-mă că fratele dumneavoastră care e lângă mine şi cu mine am făcut nu ce era omeneşte posibil, mai mult decât atât. Vorbesc pe un telefon care probabil este ascultat. Mă jur pe nepoţii mei!

Căşuneanu Costel: Nu. Staţi domne liniştit, vezi....

Costiniu Florin: Am şi eu nepoţi. Domnu' deci vreau să vă spun şi cum să spun am o nepoţica de patru luni şi unu de doi ani şi nouă luni. E Dumnezeu deasupra nu ce era omeneşte posibil, mai mult decât ar fi fost omeneşte posibil. Din păcate, una dintre doamnele cu pricina, doamna din Ploieşti a făcut pactul cu diavolul, probabil pe bani mulţi iar celelalte două, mai temătoare, mai speriate. Speriate de mediatizare, speriate de asa....au fost forţate pur şi simplu să....

Căşuneanu Costel: Incorect, total incorect.

Costiniu Florin: Total, total. Este o mizerie, o batjocură. Vom vedea ce remedii juridice a...mai sunt, ce anume se mai poate face, dar asta aş vrea să reţineţi şi vă spun este un Dumnezeu care le ştie pe toate. Nu, nu ceea ce era îndeobşte de făcut pentru a ajuta un prieten, un frate. Mai mult decat atât. Şi când o să veniţi o să am rugămintea să ne întâlnim o jumătate de oră să bem un pahar de apă împreună...

Căşuneanu Costel: Cu mare plă...

Costiniu Florin: Şi să vă povestesc că, repet, a...dacă nu fac atac cerebral în următoarea oră, nu mai fac niciodată. Nu fac niciodata pentru că s-a dat o soluţie, nu, eu vă spun acuma pe telefoanele astea ascultate, superascultate... S-a dat o soluţie strâmbă, cu totul şi cu totul alte considerente decât dreptatea, decât legea, decât tot.

Căşuneanu Costel: Asta e....

Costiniu Florin: Una dintre doamne, deşi a fost rugată la cel mai înalt nivel cu putinţă, a preferat arginţii, cum se spune. Iar celelalte două, de frică şi terorizate de asta care-i mai bătrână, care a fost preşedintă de tribunal, care nu ştiu ce, le-a....aşa amenintate cu DNA, cu dracu să le ia. Deci vă spun, am avut inclusiv la opt jumatate, azi de dimineaţă, ultima, ultima discuţie şi am fost încredinţat până acum la şase seara că totul va fi nu bine, că va fi legal, că va fi normal, că va fi in acord cu omenia şi dreptatea. Vă spun, nu, nu fac pe nebunul.

Voicu Cătălin: Asta-i România lui Traian Băsescu, înţelegeţi? Bani, şantaj, asta-i crimă organizată, nu automatu' pe stradă! Că-ţi vine să ieşi cu arma în mână la un moment dat pe stradă, să nu mai ţii cont de nimic. Că nici în '89 nu au fost abuzuri şi atrocităţi, domne, şantaj pe faţă. Şi alea doua amărate, speriate, îngrozite, terorizate şi aialalate a luat banii cu derbedeul ăla de...

Căşuneanu Costel: Să vă ajute Dumnezeu!

Voicu Cătălin: Şi probabil Dumnezeu ne încearcă să ne unească mai mult şi să identificăm unde-i diavolul şi duşmanul.

Căşuneanu Costel: Da, domn...

Voicu Catalin: Vă pup! Să vă dea Dumnezeu sănătate! Eu nu-s bun de nimic.

Căşuneanu Costel: Da.

Voicu Cătălin: Mie îmi tremură picioarele acuma. Să trăiţi, să trăiţi, să trăiţi, să trăiţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu