sâmbătă, 17 aprilie 2010

Judecătorul Jipa: Voicu mi i-a prezentat pe Hrebenciuc, Vanghelie şi Mitrea

Judecătorul Cristian Jipa le-a declarat procurorilor DNA, pe 18 ianuarie, că senatorul Cătălin Voicu i-a prezentat, de-a lungul timpului, mai mulţi politicieni, precum Viorel Hrebenciuc, Marian Vanghelie şi Miron Mitrea, potrivit referatului cu propunerea de arestare a senatorului.

Mai mult, judecătorul Jipa le-a mai declarat procurorilor că "pe Voicu l-am perceput ca a avea o poziţie foarte puternică în PSD, motiv pentru care am şi apelat la el să o spirjine pe soţia mea. Această percepţie s-a format în timp, încă de pe vremea când eram judecător la Tribunalul Bucureşti. Cătălin Voicu mi-a prezentat în decursul timpului politicieni cum ar fi Hrebenciuc, Vanghelie şi Mitrea".

Jipa a mai spus că relaţia sa de amiciţie cu Cătălin Voicu se desfăşoară pe două paliere. "Unul privind relaţiile cotidiene, umane dintre noi, celălalt privind activitatea sa politică, unde eu l-am rugat din partea soţiei, care e deputat PSD, să intervină la liderul de grup Hrebenciuc să nu o mai marginalizeze", a adăugat Jipa.

La rândul său, Voicu le-a spus, luni, judecătorilor de la ÎCCJ că îl cunoaşte pe Cristian Jipa de 20 de ani şi că l-a chemat la discuţia cu Alexandru Mazăre în calitate de prieten şi soţ al unei colege de partid, nu în calitate de magistrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu