sâmbătă, 17 aprilie 2010

Mazăre: Uite aşa o să-i ia dracu pe toţi, cum i-a luat pe cei de la ANI

„Uite aşa o să-i ia dracu pe toţi pe rând, cum i-a luat pe cei de la ANI, pentru că pe toţi cei care fac rău cum au făcut cei de la ANI, îi trimite Dumnezeu jos.Era la modă să fiu tăvălit. Le-am dat celor de la ANI toate documentele de cinci luni, am fost la Bucureşti, am dat tot-tot-tot şi de atunci, linişte. Am dat telefon, am făcut şi în scris la ANI, să-mi comunice la ce concluzie am ajuns, iar inspectorul respectiv i-a spus avocatei mele că nu au mai lucrat la dosar”, a declarat primarul Constanţei, Radu Mazăre, la Realitatea TV.

Mazăre a primit un răspuns imediat din partea şefului ANI, Cătălin Macovei: "În cazul domnului primar au fost depuse două sesizări. Una la Parchet şi alta la instanţă"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu