sâmbătă, 17 aprilie 2010

Stenogramele DNA-Voicu: Băga-mi-aş p.... în Geoană!

Nimic nu mai contează atunci când îţi doreşti un fotoliu de ministru! Asta arată documentele trimise de procurorii anticorupţie în Parlament pentru a obţine avizul de arestare a senatorului PSD Cătălin Voicu. Potrivit stenogramelor, publicate de HotNews vicepreşedintele comisiei de Apărare din Senat a negociat la sânge instalarea în funcţia de ministru al Internelor pe sentinţe la instanţa supremă.

Voicu Cătălin: Băga-mi-aş p.... în Geoană şi cu toţi americanii lui, care ni i-a adus la Curtea Supremă, că mulţi au dosare. Şi cu toate golăncile, cu şeful organizaţiei PSD de la Dolj. Suta aia cu serele, cu tot... Păi, şefa doamna Cristea de la Dâmboviţa, la fel si nu-ţi mai dau nume, că nu-i frumos. Mulţi! Dom'ne, i-am rezolvat pe toţi, dom'ne, că unde n-a fost loc de rezolvat, am dat suspendare, n-a plecat cu puşcărie, alţii le-a dat 10 ani, unul dintre avocaţi zice: "Dom'ne, nu-i e ruşine, dom'ne?" "Dom'ne, zic, asta a fost!" (...)

Voicu Cătălin: ...asta, să ne ajute Dumnezeu, vine turul doi, ş-atunci..... se duce la negociere, vreau Internele. Dacă nu mă duc la Interne, da....

Mazăre Alexandru: Eu am vorbit cu Radu...

Voicu Cătălin: Ascultă-mă un pic! Dacă eu m-am dus la Interne, omule, ai toată Procuratura României, ai toată Justiţia în mână, ai toată Curtea...

Mazăre Alexandru: Da' ai să arestezi? Dumneavoastră?

Voicu Catalin: Da, am Poliţia, vreau să-l arestez pe Onţanu, vreau să-i fac dosare lu' Oprea, credeam că poate vine de la... de la... de jos dosaru', sus merge şnur! Pentru că eu sunt singuru' personaj care am tot... toată cane... conexiunea în mână, şi-ai văzut că Procuratura, în Justiţie şi...

Mazăre Alexandru: Am o întrebare ca să înţeleg...

Voicu Cătălin: Da.

Mazăre Alexandru: Sunteţi cu Vanghelie, da?

Voicu Cătălin: Da. (....) Colegule, ascultă ce-ţi spun! Dacă mă duc acolo, în trei ani de zile pot face toată reţeaua din România! Acu', dacă pierdem alegerile, reţeaua e în funcţiune. Eu acuma am....(neinteligibil)... da' greu. Până acum n-am.... (neinteligibil)... ministeru' ăsta...(neinteligibil) ....înţelegi? Ai reţea, rezişti ca să facem gherila urbană....(...)

Procurorii anticorupţie au înşirat în referatul prin care solicită arestarea senatorului Voicu zeci de convorbiri telefonice, dar şi înregistrări ambientale ale întâlnirilor pe care le-a avut cu oameni de afaceri, dar şi cu politicieni. Prima citată este intervenţia la instanţa supremă pentru omul de afaceri Costel Căşuneanu.

Potrivit DNA, senatorul PSD Cătălin Voicu ar fi luat aproape 300.000 de euro pentru intervenţia sa pe lângă judecători de la Înalta Curte de Casaţie într-un dosar ce viza o societate a lui Costel Căşuneanu ce ar fi trebuit să câştige o licitaţie pentru drumuri în judeţul Neamţ. Voicu ar fi făcut lobby pe lângă judecătorul Florin Costiniu, care la rându-i urma să se asigure la Curtea de Apel Bucureşti că totul va merge "legal" în favoarea lui Căşuneanu.

Voicu Cătălin: (neinteligibil) nu dom'ne, Carmen Frumuşelu, Preda Joiţa şi ...(neinteligibil) aţi fost rugat de mediul politic, că ar fi o mârşăvie, o....domnu' Căşuneanu a câştigat peste tot dar la Curtea de Apel l-au mânărit....

Costiniu Florin: Da.

Voicu Cătălin: ...deci el a câştigat licitaţia (...neinteligibil...) la centrul de construire al....a....consultare la bancă, ştii, accepta tot şi la Curtea de Apel, pe-o şmecherie.

Costiniu Florin: Da.

Voicu Cătălin: La Curtea Supremă măi (...neinteligibil...) nu ştiu ce firmă e asta, pe ce firma, PACO, nu ştiu pe cine are. (...neinteligibil...)

Costiniu Florin: Pe PACO, pe PACO. Am înţeles. Gata.

Voicu Cătălin: La fetele astea merge direct cu dumneavoastră să nu le spuneţi nimic. (neinteligibil)

Costiniu Florin: Nu, nu, nu, nu.

Voicu Cătălin: ...vă fac şi eu un contraserviciu!

Costiniu Florin: Nu, bineinţeles ma! Oricând!

Voicu Cătălin: (...neinteligibil...) aşa dacă aţi băgat-o pe contraserviciu nu poa' să spună "cu gologani" (rade)

Costiniu Florin: Bineînţeles! Doamne Fereşte!

Voicu Cătălin: Nu, eu vreau să evit orice contact (...neinteligibil...)

Costiniu Florin: ...nu, staţi liniştit!

Voicu Cătălin: Când avem un răspuns....când trebuie să le predea mai bine?

Costiniu Florin: Cu vreo săptămână înainte de ....

Voicu Cătălin: Aha, asta e prin octombrie

Costiniu Florin: Vorbeşte în şoaptă: Căşuneanu....(neinteligibil)

Voicu Cătălin: (vorbeşte în şoaptă) Căşuneanu. E păcat să ratăm o chestie de-asta.

Costiniu Florin: Da mă da'

Voicu Cătălin: ...plus că noi vedem un happy end. Doi! Aştia-s bani pe care nu-i mai luăm. Luăm o dată şi gata! Pe muncă cinstită.

Costiniu Florin: Da! Ah...dacă...

Voicu Cătălin: Şi eu vă spun un lucru: Dincolo de faptul că vorbim între noi, dom'ne are dreptate cu carul. E păi cum (...neinteligibil...) Ai văzut ce fel de om e.

Costiniu Florin: Da, da, mi-a plăcut grozav. Un moldovean serios, nu...

Voicu Cătălin: Deci nu....Da, da' e jumătate neamţ, să ştiţi! El e catolic. (....)

Costiniu Florin: Nu, nu, nu. Nu, e om serios!

Voicu Cătălin: Deci pe 14 octombrie?

Costiniu Florin: 14 octombrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu