marți, 20 aprilie 2010

Tănase îi încaieră pe verii Becali » Gigi s-a supărat pe Giovanni!

Patronul Stelei crede că a pierdut 1,8 milioane de euro, banii daţi pe Tănase, din cauza vărului său, care i l-a recomandat pe mijlocaş


Evoluţiile penibile ale lui Cristi Tănase strică relaţiile dintre Gigi şi Giovanni Becali. Fotbalistul transferat de la Piteşti pe 1,8 milioane de euro a jucat prost şi cu Rapid, cum a făcut-o mai tot timpul de cînd a venit la Steaua, iar patronul l-a găsit vinovat pe vărul său, care l-a sfătuit să perfecteze transferul: "M-am luat după ăla şi l-am adus pe Tănase! Da' fraierul tot eu sînt, că l-am ascultat, în loc să decid singur!".

Mijlocaşul ofensiv de 23 de ani a ajuns în Ghencea în toamna lui 2009, imediat după startul sezonului, şi a marcat de atunci un singur gol! Duminică, în Giuleşti, a ieşit în evidenţă într-o singură fază, cînd a pasat, de la jumătatea terenului, către propriul portar, stîrnind rîsete în tribune!

Gigi ar renunţa la el imediat, dar îi pare rău de banii pierduţi: "Dacă-mi dă cineva înapoi suma pe care am investit-o în Tănase, renunţ la el în secunda doi! Mi-am dat seama că nu are valoare, nu e rapid, tehnic şi puternic, aşa cum mi-a fost prezentat atunci cînd l-am adus!".


"La vară fac o echipă nouă, în care Tănase nu va mai avea loc. Pe el îl trimit direct la bomba lui sexy! Nu mi-a plăcut niciodată de Tănase, dar l-am luat de gura altuia"
Gigi Becali, patron Steaua


15 meciuri a strîns Tănase în tricoul Stelei în Liga I. Are un singur gol şi nici măcar o pasă decisivă

5,25 e media notelor primite de Tănase în Gazetă. De la Steaua, doar Tudose e mai slab, cu 4,67


Cifrele lui Tănase în meciul cu Rapid

54 de mingi a jucat în cele 90 de minute, cele mai multe dintre toţi jucătorii Stelei

0 pase filtrante a reuşit Tănase într-un meci întreg

4 din cele 39 de pase reuşite ale sale au fost trimise către atacanţii Stancu, Kapetanos şi Surdu


Ameninţat cu moartea!
Valeriu Argăseală a mers la Poliţie ieri dimineaţă, după ce a primit un SMS ameninţător: "Meritaţi să muriţi cu toţii!". Preşedintele Stelei le-a spus oamenilor legii că mesajul vine de la un suporter pe care îl cunoaşte personal. "În cazul în care alege să depună plîngere, domnul Argăseală va fi apărat ca orice cetăţean român", a declarat Christian Ciocan, purtătorul de cuvînt al Poliţiei Capitalei.

"Gigi e mieluşel de pluş!"
Adrian Porumboiu a rîs de Gigi Becali, care s-a declarat zilele trecute învins de Dumitru Dragomir: "Gigi s-a speriat, l-a văzut pe Dragomir că s-a încruntat un pic la el şi s-a transformat imediat în mieluşel de pluş! Bine că Mitică doar s-a încruntat, nici nu vreau să mă gîndesc ce s-ar fi întîmplat dacă Dragomir chiar s-ar fi dat un pic la el!".

Pepe, Tall şi Bicfalvi la Steaua II
Mihai Stoichiţă a decis să trimită 3 jucători la echipa a doua a clubului, care astăzi va juca în Liga a II-a cu Săgeata Stejaru: Gora Tall, Eric Bicfalvi şi Pepe Moreno, care n-au jucat deloc în ultimele etape pentru prima echipă.


INBOX
- Gigi Becali le-a transmis un mesaj jucătorilor nemulţumiţi că există restanţe salariale: "Cui nu-i convine să vină la mine, să-mi spună şi îi dau drumul liber".
- Impresionat de atmosfera de pe Giuleşti, Dragomir îi plînge pe suporterii roş-albaştrilor: "Păcat de suporterii Stelei, dar cineva i-a dezbinat şi de aceea au de pierdut!".
- Fostul fundaş al Stelei, Dorin Goian, a comentat meciul cu Rapid: "Se mai întîmplă şi accidente, însă chiar nu mă aşteptam la acest scor. Steaua a mai trecut prin astfel de momente grele".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu