marți, 20 aprilie 2010

Cinci cluburi au semnat deja pentru demiterea lui Dragomir.

Gigi Becali a declarat, marţi, că patru cluburi, alături de Steaua, au semnat pentru demiterea lui Dumitru Dragomir din funcţia de preşedinte al Ligii Profesioniste de Fotbal. Potrivit finanţatorului Stelei, pe lângă gruparea "roş-albastră" documentul a fost semnat de Rapid, Ceahlăul Piatra Neamţ, Unirea Urziceni şi Pandurii Târgu Jiu.

Pentru a putea supune la vot demiterea preşedintelui Ligii, este nevoie de semnătura prealabilă a cel puţin 10 cluburi din Liga I.

"Pinalti (n.r. - Gheorghe Ştefan, preşedintele de onoare al clubului Ceahlăul Piatra Neamţ) a semnat deja. Bravo lui, tot respectul, are demnitate şi are onoare. A făcut-o pe faţă, nu cu stai puţin, să vedem, să văd eu că sunt 10 şi după aia vin şi eu. A semnat...", a spus Becali, la GSP TV

Finanţatorul stelist a redat şi într-un mod plastic dialogul în dulcele grai moldovenesc avut cu "Pinalti": "Ăsta-i punctul meu di vederi şi cu asta basta! Ce, mă, Gigi, îmi face mie Mitică traistă? Îmi dă Mitică mie banii? Di acord sunt. Sunt di acord şi gata. Nu fac nimic pi la spate, li fac pi toati pi faţă, că doar nu mi-o fi ruşine, nu mi-e frică de Mitică pi banii mei".

Becali a menţionat că şi cei de la Dinamo au spus că vor intra în coaliţia contra lui Dragomir: "A zis Cristi (n.r. - preşedintele executiv Cristian Borcea) că nu e niciun fel de problemă, că e în America şi că semnează Nicolae Badea".

În schimb, Universitatea Craiova, prin vocea patronului Adrian Mititelu, şi FC Timişoara, prin Marian Iancu, au anunţat că nu sunt de acord cu înlăturarea lui Mitică Dragomir de la şefia LPF.

Războiul dintre Gigi Becali şi Mitică Dragomir a izbucnit în urma cazului Varga-Bălan.După ce Rapid a pierdut meciului cu FC Timişoara la "masa verde", granzii din Capitală au anunţat că susţin gruparea giuleşteană şi că se vor constitui în parte civilă la TAS.

Mai mult, finanţatorul Stelei, Gigi Becali, l-a acuzat pe Dragomir că a dirijat Comisia de Disciplină a LPF pentru a da o decizie favorabilă Timişoarei şi a calificat hotărârea ca fiind o bătaie de joc la adresa cluburilor. Becali l-a ameninţat pe Dragomir că va face o coaliţie împotriva sa, pentru a-l demite de la Ligă şi susţine că are de partea sa 14-15 cluburi, fapt neconfirmat însă de niciun alt oficial din Liga I.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu