marți, 20 aprilie 2010

Gigi Becali: Respect şi regulile lui Dumnezeu, respect şi legile mafiei!

Gigi Becali a pus eşecul său în a convoca Adunarea Generală pentru a-l schimba pe Dumitru Dragomir de la şefia LPF, pe faptul că "România e o ţară de găinari".

Becali s-a declarat învins pe Dumitru Dragomir, dar este gata să se lupte cu finanţatorul Timişoarei, Marian Iancu. Gigi Becali a mai spus că Mitică nu respectă nicio lege, în timp ce Iancu respectă "legile şmecheriei".

Becali a mai spus că el este cel mai cuminte om şi că respevtă toate legile: şi regulile lui Dumnezeu şi legile mafiei!

"Marian Iancu a respectat legea şmecheriei, nu mai am nimic cu el. Nu ştiu dacă el crede în Dumnezeu, dar cel puţin joacă după anumite reguli, îşi vede interesul propriu. Mitică nu respectă nimic!! În România nu există bărbăţie, este o ţară de "găinari". Am strâns 4 semnături ca să convoc Adunarea Generală a Ligii şi să îl dăm joc pe Dragomir. Noi, Unirea, Rapidul şi Ceahlăul. Alţii mi-au promis că semnează şi nu au semnat. Am vorbit cu Marin Condescu şi a zis că e de acord şi că îmi trimite fax. Nu mi-a mai răspuns două zile la telefon. Badea, de la Dinamo, la fel: a zis: "Dom' preşedinte, iau masa cu Gorbaciov şi vin să facem planul de bătaie"; n-a mai dat nici el vreun semn. Cum să mă lupt cu Dragomir, dacă el nu are niciun Dumnezeu?! Cu Iancu mă bat cu toate armele, pentru că el respectă regulile, Mitică nu respectă nimic. Eu sunt cel mai cuminte om, respect toate legile. Respect şi regulile lui Dumnezeu, respect şi legile mafiei. Dacă am afaceri cu mafioţi, joc după regulile lor, mă adaptez acelor reguli. Mitică nu e nici Corleone, că ăla avea reguli!, a declarat Gigi Becali la GSP TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu